Acte final de campanya CUP de Martorell. ARA ÉS L'HORA!

Avui divendres, 20 de maig, a l’auditori Joan Cererols del Centre Cultural, ha tingut lloc l’acte de cloenda de campanya de la Candidatura d’Unitat Popular de Martorell, a dos dies vista de les properes eleccions municipals del 22 de maig.

L’acte, que ha començat a les 19.30 h amb un piscolabis per als assistents, i ha comptat amb la presència d’un centenar de persones, ha estat presentat per la Núria i el Roger. Ha donat el tret de sortida amb la transformació d’una senyera en una estelada i, a continuació, hi ha hagut la lectura del poema Porcions de dona, de Rosa Grau. Seguidament, tres membres de moviments socials de la comarca, el Lluc, l’Aleix i l’Arç, han ofert una interpretació dramàtica del Conte medieval d’Esquirols. Ha continuat la Neus, de l’assemblea de la CUP de Martorell, tot oferint una coreografia de dansa contemporània al ritme de Pare, de Joan Manuel Serrat, tot denunciant les agressions al medi.

Després de les mostres artístiques s’ha donat protagonisme a les persones que integra la llista electoral d’aquesta candidatura, les quals han anat pujant a l’escenari tot explicant al públic què és allò que els ha mogut i els mou a format part d’aquest projecte. Per finalitzar l’acte, l’Íngrid i l’Ana Maria han agraït el suport de totes les persones assistents, alhora que han recordat la feina feta des de la CUP a Martorell, no només aquests darrers anys, sinó al llarg de la història de l’Esquerra Independentista a Martorell.