Acte informatiu de la CUP de Martorell sobre la reforma laboral i el sindicalisme

Amb el títol de 'Com ens afecta la Reforma Laboral', la Candidatura d'Unitat Popular de Martorell organitza una sessió informativa sobre la reforma laboral i el sindicalisme.

El proper dissabte 3 de març a les 7 de la tarda a la Sala de Conferències del Centre Cultural, dins el marc de la campanya “Ahir públic, avui privat. Ara és l'hora, poder popular!” de l’Esquerra Independentista del Baix Llobregat, lla CUP de Martorell vol clarificar les repercussions de l'ofensiva neoliberal en l'àmbit laboral i com aquestes ens afecten a les treballadores.

Les ponents de l'acte són l’advocat José Antonio González, membre del Col•lectiu Ronda, que explicarà com ens afecta l’última reforma laboral imposada pel govern de Mariano Rajoy, i el sindicalista Jordi Juan, membre de la Coordinadora Obrera Sindical (COS), que ens parlarà de la precarietat laboral i de la campanya de la COS sota el lema “La lluita contra la temporalitat, la lluita pel teu lloc de treball”.

Acte Informatiu:

Dissabte 3 de març ~ 19:00h