Assemblea d'Unitat Popular

La Candidatura d'Unitat Popular farà balanç de la feina feta als darrers anys i marcarà el full de ruta del futur en una Assemblea d'Unitat Popular oberta al veïnat de Martorell.

L'Assemblea d'Unitat Popular està oberta a militants, col·laboradors i simpatitzants, així com a veïns i veïnes que vulguin donar suport al projecte d'Unitat Popular a Martorell.

Aquesta assemblea es planteja com un espai de reflexió i treball col·lectiu per afrontar els diferents reptes que es presenten durant aquesta legislatura que tot just comença, tant estratègicament com organitzativament. Serà, per altra banda, la primera assemblea general després de les eleccions municipals del 22 de maig, i per tant un altre dels punts a valorar seran els resultats electorals.

La CUP anima a tot el veïnat de Martorell a participar d’aquesta assemblea i definir conjuntament els reptes de l’esquerra independentista martorellenca. La CUP pretén escoltar les veus dels martorellencs i les martorellenques i sumar experiències per tal de bastir un Martorell més just.

En els documents adjunts podreu trobar tota la informació que es treballarà en l'assemblea i informar a totes aquelles persones que vulguin participar de l'assemblea i no els sigui possible assistir poden fer arribar les seves valoracions i resultats de la dinàmica a [email protected].  També es podrà seguir l'assemblea en les xarxes socials a través de facebook i twitter de la CUP de Martorell.

Assemblea d'Unitat Popular de Martorell
dissabte 9 de juliol - 18:30h