CUP Martorell - Jo avalo la CUP

Assemblea oberta de la CUP de Martorell per explicar la decisió de concórrer a les eleccions autonòmiques

La Candidatura d'Unitat Popular de Martorell convida al veïnat de Martorell a participar de l'assemblea oberta que s'ha previst per a demà dimarts a les 8 del vespre a la Plaça de la Vila, 5.

Després de que els i les militants de la CUP votessin en l’Assemblea Nacional duta a terme aquest dissabte dia 13 a Molins de Rei, la participació a les eleccions de la Comunitat Autònoma de Catalunya el proper dia 25 de novembre, la Candidatura d’Unitat Popular ha posat en marxa un procés de mobilització sense precedents per aconseguir la recollida de les signatures necessàries establertes per la Llei electoral per tal de poder concórrer a aquests comicis.

Així, a més de l'assemblea oberta al veïnat, demà també s'habilitarà un espai per a la recollida de signatures per tal que la CUP pugui ser present a les properes eleccions.

Dimarts 16 d'octubre
Plaça de la Vila, 5 (Local de Martorell Viu)
7 de la tarda - Recollida de signatures
8 del vespre - Assemblea oberta de valoració