Assemblea oberta: debat sobre si la CUP s'ha de presentar a les eleccions del 25N

Pel proper 25 de novembre s’han convocat eleccions al parlament de la Comunitat Autònoma de Catalunya. Des de la Candidatura d’Unitat Popular (CUP), estem valorant la possibilitat de concórrer en aquesta convocatòria electoral i superar el sostre institucional dels Ajuntaments, per a intentar obrir les portes del Parlament de la Ciutadella als i les independentistes d’esquerres i al projecte de la Unitat Popular.

Tal i com la CUP entén la lluita institucional, prendre aquesta decisió, tot i ser sobirana dels i les militants de l’organització no pot quedar aliena a les aportacions i reflexions d’aquelles persones, entitats i organismes amb qui volem construir la Unitat Popular.

És per aquest motiu que la CUP ha engegat un procés participatiu per tal de comptar amb la visió i opinió dels nostres veïns i veïnes.

A Martorell farem la trobada el proper dimarts 9 d’octubre a les 20’00 hores a la Seu de Martorell Viu (C/ Pau Claris, 20 A, Entresòl) al SOLÀRIUM.

El debat ha de reflexionar al voltant de la necessitat d’afrontar aquesta oportunitat per part de la CUP, quin treball haurien de desenvolupar els o les diputades de la CUP al Parlament en cas de ser escollits, i rebre aportacions de cara a confeccionar la llista de reivindicacions amb les que confeccionar la nostra proposta electoral.