Calçots cupaires a l'aire lliure

El proper dissabte dia 17 de març tindrà lloc la ja tradicional calçotada popular de la CUP de Martorell.

Igual que en les darreres edicions, el lloc de trobada serà a la plaça Onze de setembre, i el dinar començarà a les 13 h amb un vermut per anar fent boca.

El menú inclourà, a part de calçots, botifarra, cansalada, vi i aigua. Es podrà sol·licitar una opció de menú vegetarià en el moment de comprar el vostre tiquet o bé per correu electrònic a [email protected].

Després del dinar, esperem allargar una estona la tarda tot prenent un cafè a càrrec dels companys d'Alerta Solidària i participant de l'espectacle de cançó improvisada amb la Banda Resakón. El preu del dinar és de 12€ si es compra anticipadament o de 15€ si es compra el mateix dissabte. Podeu comprar els vostres tiquets a:

• De la Terra a la Taula - La Vila (Pl. de La Vila, 18)
  • Papereria Stel - Barri El Pla (Av. Dr. Francesc Massana, 16)
  • Centre Social La Vila - La Vila (c/ Llosellas, 12-A)
  • També podeu reservar els vostres tiquets per correu electrònic a [email protected]

Des de l'Assemblea local de la CUP de Martorell us animem a compartir amb nosaltres aquest àpat festiu i a seguir lluitant per un poble més participatiu.