L’Esquerra Independentista de Martorell organitza l’Assemblea d’Unitat Popular amb el lema 'Comptem amb tu'

L'Assemblea d'Unitat Popular està oberta a militants, col·laboradores i simpatitzants, així com a totes aquelles veïnes que vulguin donar suport al projecte de la Unitat Popular a Martorell.

El proper dissabte, 26 de gener, a partir de les 11.30 h, a la Sala de Conferències del Centre Cultural, la Candidatura d’Unitat Popular i el Centre Social la Vila -com a projectes de l’Esquerra Independentista (EI) martorellenca- encaren una Assemblea d'Unitat Popular per tal de posar fil a l'agulla en els reptes que aquest projecte d'esquerres i independentista té al municipi.

Es farà una petita retrospectiva de l'EI a Martorell, s’hi exposarà la feina realitzada fins al moment, els objectius i projectes de futur, i s'explicarà què és l'EI i feina nacional de la CUP. Seguidament, es passarà a la part més important, una dinàmica participativa grupal, que donarà pas a un espai reflexió i posada en comú. Amb aquesta darrera part es buscarà copsar què esperen les martorellenques d’aquest moviment.

La CUP i el Centre Social la Vila animen a tot el veïnat de Martorell a participar d’aquesta assemblea i definir conjuntament els reptes de l’Esquerra Independentista martorellenca.

Assemblea d'Unitat Popular de Martorell
Dissabte 26 de gener