L’Esquerra Independentista de Martorell organitza la 3a Calçotada Popular

El proper dissabte, 29 de març, l'EI martorellenca organitza a la Plaça Onze de Setembre una trobada amena que comptarà amb una xerrada, una mostra de cultura popular, un dinar de germanor i un concert.

L'Esquerra Independentista de Martorell realitza un acte al carrer tot coincidint amb l'arribada de la primavera que vol ser un activitat on puguem compartir els projectes del moviment independentista martorellenc d'una forma més distesa. La trobada començarà a les 12.30 del migdia amb una mostra de cultura popular a càrrec de la Colla Bastonera de Pallejà, durant el vermut.

Tot seguit, tindran lloc els parlaments, que comptaran amb les intervencions d'en Ramon Pleguezuelos com a membre de l'EI de Martorell i en David Fernandez -diputat de la CUP-AE- presentant la segona fase de la campanya 'Independència per canviar-ho tot', la qual ja vam portar a Martorell el passat octubre, aquest cop sota el lema 'Març per canviar-ho tot'.

Cap a les 14.30 h, arribarà l'hora de la 3a calçotada popular de Martorell, de la que ja podeu reservar els vostres tiquets al Centre Social la Vila, per correu a [email protected] o a través de les xarxes socials Facebook i Twitter. El preu anticipat es de 10€ i el mateix dia seran 12€ i el menú consta d'amanida, calçots, botifarra, cansalada, pa, vi i aigua. També hi haurà opció vegetariana.

Per finalitzar la jornada actuaran Les Filomenes, grup que es presenta així: 'Cantem les cançons que més escandalitzen les nostres àvies', mentre hi haurà servei cafès i licors.

La Candidatura d'Unitat Popular i el Centre Social la Vila animen tot el veïnat de Martorell a participar d’aquesta trobada.

3a Calçotada Popular de Martorell
Dissabte 29 de març