La Candidatura d’Unitat Popular participarà al ple del mes de juliol

El proper dilluns 18 de juliol a les 20h tindrà lloc el ple ordinari del mes de juliol, segon ple de la legislatura, en el qual l’Assemblea de la CUP de Martorell espera que sigui possible la Participació Ciutadana, no com va succeir en l’anterior ple el 22 de juny.

Una de les línies de treball que la CUP de Martorell seguirà duent a terme aquesta legislatura és la presència als plens presentant mocions, precs i preguntes, formulats a propòsit de temàtiques d’actualitat, i desenvolupant el programa electoral i els eixos ideològics.

Al ple presentarem els següents precs i preguntes:

Participació Ciutadana

• Que s’informi del motiu de la desaparició de la regidoria de Participació, i de la manera o mitjans amb els quals se substituirà la tasca que duia a terme; així com els mecanismes que s’han previst per al desenvolupament del Reglament Orgànic Regulador de la Participació Ciutadana.

Sous de Regidores i càrrecs de confiança

• Que el ple accedeixi a fer una revisió de les assignacions i les retribucions dels membres electes i dels càrrecs de confiança, i que aquestes es corresponguin amb el sou mínim interprofessional; i, que en qualsevol cas, es prengui un compromís institucional al respecte de l’apujada d’aquest salari mínim interprofessional.

Retallades en Sanitat

• Quines mesures es preveuen per a mantenir la qualitat del servei sanitari a Martorell.  Considerant la reducció de personal sanitari i la disminució d’hores d’atenció al públic i els efectes de tancament dels CAP d’altres municipis veïns.