La Candidatura d'Unitat Popular de Martorell celebra l'acte central de campanya en forma de jornada per la cultura popular

Aquest dissabte, 14 de maig, la CUP de Martorell ha celebrat l'acte central de la present campanya electoral. Va tenir lloc al barri de Buenos Aires, a la plaça Pompeu Fabra, i va consistir en una jornada dedicada a la cultura popular, fent èmfasi en la importància i significació d'aquest element identitari dels Països Catalans.

Amb la presència d'una trentena de persones, la jornada va començar a quarts de dotze del matí, moment en què diversa gent del poble va participar en la pintada, sobre d'una lona, d'un mural en què s'hi representen alguns dels elements d'aquesta cultura popular, com són els bastoners, els diables, les ballades de sardanes, o la Velleta, un dels gegants -i símbols- del nostre poble.

A continuació va tenir lloc l'acte polític, que va comptar amb les intervencions de diversos membres de l'assemblea de la CUP de Martorell: la Neus, el Marc, l'Ana Maria i el Pep, que van explicar la feina feta per la gent de la CUP al llarg dels darrers quatre anys, alhora que van presentar els eixos programàtics en què es basa el programa electoral per a aquestes eleccions municipals; tot plegat dedicant un lloc especial a la cultura popular i la manera com s'entén i es vol treballar i potenciar des de la CUP.

Per cloure l'acte, mentre els assistents van poder gaudir d'un vermut popular, el grup local La Noia i el Xic van oferir un concert, amb el qual van compartir amb els assistents les seves versions d'abans i d'ara, junt amb algun tema propi.