CUP Martorell - La CUP de Martorell organitza la xerrada "Per la plena normalitz

La CUP de Martorell organitza la xerrada "Per la plena normalització del català"

Aquest divendres 22 de novembre, nova xerrada dins la campanya "Independència per canviar-ho tot" a Martorell. La xerrada tindrà lloc a dos quarts de vuit de la tarda al Complex Educatiu del Torrent de Llops.

L'Esquerra Independentista martorellenca organitza la segona xerrada dins la campanya "Independència per canviar-ho tot" a Martorell, iniciada el passat 25 d'octubre amb la seva presentació .

En aquesta nova xerrada volem tractar l'educació als Països Catalans. La primera intervenció serà a càrrec de l'Oriol Corral -militant del Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans- que tractarà més globalment la situació actual de l'educació en clau de país i, seguidament, la Irene Jaume -membre del Comitè de Suport de Barcelona de la Vaga de Docents Indefinida a les Illes- parlarà d'aquesta situació concreta, tot fent un anàlisi del procés i el context en el qual ha tingut lloc.

Per acabar l'acte tindrem torn de preguntes obert, temps per debatre i establir paral·lelismes amb problemàtiques de Martorell.

Xerrada: "Per la plena normalització del català"
Divendres 22 de novembre
19.30 h