La militància de la CUP avala el nou Secretariat Nacional

La candidatura col·lectiva "Per tornar-hi" ha quedat ratificada amb un 85,15% dels vots favorables

La militància de la CUP avala la candidatura col·lectiva com a nou Secretariat Nacional de la organització, integrada per Maria Sirvent, Joan Ramon Sanz “Jota”, Gemma Codina, Txus Magallon, Marta Gilabert, Albert Gimenez, Laure Vega, Jordi Barbero , Quim Soler, Ester Diaz i Edgar Fernandez, i les quatre candidatures individuals de Jaume Casals, Hug LucchettI, Isa Chacón i Íñigo Robredo. A la votació han participat 643 militants, de les 2.227 amb dret a vot, fet que suposa un 28,87% de la participació. Per tant, la candidatura col·lectiva "Per tornar-hi" ha quedat ratificada amb un 85,15% dels vots favorables.

Dels principals reptes que tindrà la formació anticapitalista, la candidatura pel nou Secretariat Nacional en destaca el calendari institucional i electoral, on hi ha les eleccions municipals al centre i el repte de recuperar la mobilització i l'organització per generar les bases d’un nou embat nacional, social i democràtic als Països Catalans.