L'assemblea oberta de la CUP de Martorell fixa l'estratègia per a les eleccions autonòmiques

L'Esquerra Independentista prioritzarà la presència al carrer i el fet de donar a conèixer la Candidatura d'Unitat Popular - Alternativa d'Esquerres, de cara a les eleccions al Parlament de Catalunya del proper 25 de novembre.

L'assemblea oberta organitzada per la CUP del passat dimarts va servir per a valorar la decisió de presentar-se a les eleccions al Parlament de Catalunya, presa en l'Assemblea Nacional del dissabte 13. Abans de ser present a les properes eleccions, però, la CUP està obligada a recollir més de 5000 avals arreu de Catalunya, fruit de la inexistència d'una llei electoral pròpia.

En aquest sentit, més d'un centenar de veïns i veïnes de Martorell han avalat la CUP-AE per tal de poder participar als propers comicis.

De l'assemblea oberta va sorgir un grup per anar treballant la campanya electoral tant a Martorell com als municipis propers on no hi ha assemblea local de la CUP. Aquest grup va decidir que la forma de treball seguirà sent amb assemblees obertes i informatives tots els dimarts a partir de les 20h. La primera d'aquestes assembles serà:

Dimarts 23 d'octubre
Plaça de l'Església