Municipalisme i Democràcia Participativa - Punt de Trobada

Aquest proper dissabte, 30 d'abril, tindrà lloc el tercer dels punts de trobada organitzats des de l'assemblea de la Candidatura d'Unitat Popular de Martorell, en el marc de les properes eleccions municipals del 22 de maig.

Sota el títol Municipalisme i democràcia participativa, l'objectiu d'aquest punt de trobada és el de donar a conèixer a la ciutadania com s'entén des de la CUP el concepte de democràcia participativa. Per tal de poder dur a terme una política de base realment popular, cal que les decisions es prenguin des de la base, i no pas des dels despatxos; és a dir, que es tinguin en compte les propostes i opinions de tots els martorellencs i martorellenques a l'hora d'engegar qualsevol tipus de projecte o decisió que afecti Martorell, en tant que part d'aquesta realitat física, social i política que és el nostre poble. Només d'aquesta manera es pot permetre a la ciutadania de participar realment de la democràcia.

És per això que, a banda de membres de l'assemblea de la CUP de Martorell, que enfocaran la seva aportació des de l'òptica de la participació des del municipalisme, també hi tindrà el seu lloc el Centre Social La Vila de Martorell, tot enfocant la temàtica des de l'àmbit de la participació en el teixit associatiu del poble.

L'acte tindrà lloc a l'Associació de Veïns i Veïnes de Can Carreras, a les 18.30 h.