Pressupostos

La CUP de Martorell reclamarem al ple la fi de les privatitzacions dels serveis
16/12/2012

La CUP de Martorell reclamarem al ple la fi de les privatitzacions dels serveis públics i més transparència

En el proper dilluns 17 de desembre en l'últim ple municipal de l'any, l'assemblea de la Candidatura d'Unitat Popular de Martorell portarem al ple la manca de transparència de l'equip de govern en vers a la ciutadania.continua llegint
CUP Martorell - CiU Martorell malgasta 9.000€ públics en un ple extaordinari per
31/07/2012

CiU Martorell malgasta 9.000€ públics en un ple extaordinari per aplicar l'augment de les taxes i preus públics

El passat dilluns 30 de juny, l'equip de govern va convocar un ple extraordinari per les 20h. Ho va fer a mig matí -9 hores abans- i per aprovar amb caracter d'urgència l'augment de taxes i preus públics.continua llegint
CUP Martorell - Última sessió del curs "Per entendre la crisi"
07/06/2012

Última sessió del curs "Per entendre la crisi"

Un cop abordat, explicat i debatut el funcionament del captialisme i de les seves crisis, arriba el moment de conèixer i debatre quines són les alternatives al sistema econòmic actual.continua llegint
CUP Martorell - El curs "Per entendre la crisi" arriba a la recta final
01/06/2012

El curs "Per entendre la crisi" arriba a la recta final

Fins ara, en les sessions anteriors, s'han abordat el funcionament del captialisme, les crisis fincanceres, econòmiques i del deute.continua llegint
CUP Martorell - S'acosta la tercera sessió del curs "Per entendre la crisi"
24/05/2012

S'acosta la tercera sessió del curs "Per entendre la crisi"

Després de les dues primeres sessions, dedicades al funcionament del captialisme i a les crisis fincanceres i econòmiques, el curs del Seminari Taifa encara una tercera sessió dedicada a la crisi del deute.continua llegint
CUP Martorell - Des de la CUP de Martorell demanarem transparència de l'estat de
20/05/2012

Des de la CUP de Martorell demanarem transparència de l'estat de comptes en el ple de maig

En el proper ple municipal, de dilluns 21 a les 20h, la Cup de Martorell serà present durant l'espai de participació ciutadana demanant transparència econòmica, denunciant el cost innecessari del ple extraordinari, i demanant explicacions sobre les actituds violentes del servei de seguretat...continua llegint
CUP Martorell - El curs "Per entendre la crisi" ja està en marxa
18/05/2012

El curs "Per entendre la crisi" ja està en marxa

El divendres passat, dia 11 de maig, va començar el curs “Per entendre la crisi”, organitzat per la CUP de Martorell, a càrrec dels membres del Seminari Taifa.continua llegint