18/02/2014

Per un canvi en la política cultural de Martorell

CUP Martorell

La construcció de la nova Bilbioteca respon al model de grans inversions i infraestructures difícils de mantenir que caracteritza la política local martorellenca.continua llegint
28/01/2013

L'ordre de les coses

Rosa Grau Roig

Totes les persones tenim un ordre de les coses, les nostres prioritats, els nostres valors, els nostres objectius... Aquest ordre el tenim a nivell individual i nivell col·lectiu.continua llegint
10/10/2012

La CUP i el 25N

Rosa Grau Roig

Ahir a Martorell, com en altres pobles va haver una assemblea oberta on la CUP posava a debat la seva presencia a les eleccions parlamentaris del 25 de novembre.continua llegint
06/10/2012

Fets d'octubre del 1934, la història amagada

CUP Martorell

En aquestes dates es commemoren els fets del 6 d’octubre de 1934, quan es proclama l’Estat Català de la República Federal Espanyola, de la mà del president Companys.continua llegint
13/09/2012

10 de setembre, el plaer de participar a un acte autogestionat

Pere Miró

El passat dilluns 10 de setembre vaig tornar a tenir el plaer de participar en un acte autogestionat de l’Esquerra Independentista de Martorell.continua llegint
08/09/2012

La independència: una lluita de classe

CUP Martorell

En la Diada del Principat, l’11 de setembre, tant acostumada a demostracions patrioteres grandiloqüents, el poble català en general, i el Principat en particular, ha d’ adonar-se que de CiU, ERC, SI i d’ altres partits i plataformes polítiques, només en podem esperar que aconsegueixin per a Catalunya allò que els successius parlaments espanyols vulguin donar-nos.continua llegint